پیام تبریک شهردار اهرم به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم ، قاسم شکوه شهردار اهرم با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی، طی پیامی چهاردهم تیر ماه “روز شهرداری ها و دهیاری ها” را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید نامگذاری روز ۱۴ تیر ماه به عنوان روز ” شهرداری ها و دهیاری ها ” از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی نشان از اهمیت و جایگاه ویژه شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه مدیریت شهری و روستایی بوده است که وظایف مهمی برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها بر عهده دارند .
شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونت گاه های شهری و روستایی دارند.
بی تردید از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداریها و دهیاریها در شکل گیری جامعه مردم سالار مبتنی در آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است.
هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است چرا که یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.
 اینجانب فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز “شهرداری ها و دهیاری ها “ را به تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری و روستایی در سرتاسر استان بوشهر ، به ویژه کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری اهرم تبریک عرض نموده و امیدوارم که در پرتو همکاری‌های متقابل، خدماتی در شان شهروندان شریف شهر اهرم در عرصه توسعه شهری ارائه شود.
از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمت گزاران این عرصه را آرزومندم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.