شهردار و شورای اسلامی اهرم از مدیران مدارس و معلمان تقدیر کردند

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم از معلمان و مدیران مدارس شهر تقدیر کردند. 

علیرضا پوررضا شهردار اهرم در این آیین ضمن بیان اینکه سکاندار و معماران اصلی توسعه شهر اهرم در حوزه‌های مختلف، معلمان هستند، اظهار داشت: تلاش ما در مدیریت حوزه شهری این است که تا حدی که قانون و منابع مالی ما امکانش را دارد، در پیشرفت و توسعه علمی و آموزشی شهر اهرم، به مجموعه مدارس شهر کمک کنیم.

وی عنوان کرد: به شخصه مشکلات معلمان، مدارس و حوزه اموزش را از نزدیک میشناسم و متاسفانه فضای کاری شهرداری و منابع محدود اجازه نمیدهد که بیش از این به فضای اموزشی شهر کمک کنیم.

پوررضا افزود: در بودجه امسال که به تصویب شورای شهر رسیده و در شورای اموزش و پرورش شهرستان نیز بررسی شده، مبلغ خوبی برای کمک به مدارس شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار اهرم بیان داشت: انتظار و توقع میرود که خود مدیران مدارس نیز با رویکردی متمرکز، مشکلات مدارس را یک به یک اولویت‌بندی و مطالبه کرده و به مدیران منتقل کنند.

علیرضا پوررضا خاطرنشان کرد: مسیر برخی از مدارس شهر که سالهاست مشکل داشتند، با توافق با معارضین و همچنین طراحی موارد عمرانی آنها، بخشی از کارهای مربوط به مسیرها انجام گرفته و بزودی زیرسازی و‌ سنگ جدول گذاری این مسیرها آغاز خواهد شد.

در پایان، شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، از مدیران مدارس شهر با اهدای لوح سپاس و کمک هزینه مدارس، تقدیر کردند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.