پیام شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اهرم به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اهرم طی پیامی شهادت سردار سپهبد سلیمانی ، مجاهد بزرگ و قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی در جهان را به عموم ملت ایران  تسلیت گفتند.
در متن پیام آمده است:
من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.
بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد.
قطعاً شهادت سردار دلها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.
آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل ا… صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، “عند ربهم یرزقون” گشت.
صمیمانه و متواضعانه شهادت این سردار بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه ا… الاعظم ( ارواحناه فداه ) ، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملت شهید پرور ایران و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم .

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.