دهقاندوست: تلاش برای ۳ پروژه کلان عمران شهری ادامه دارد / نیازمند همکاری ویژه مردم در بازگشایی معابر هستیم

ابراهیم دهقاندوست رییس شورای اسلامی شهر اهرم، در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری عنوان کرد: نیازمند همکاری ویژه مردم در بازگشایی معابر و کوچه ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، ابراهیم دهقان دوست در بازدید از پروژه احداث خیابان بی بی زبیده که جنوب و شمال شهررا به هم متصل می کند، اظهار داشت: سه پروژه مهم شورا که در سال جاری به تصویب و به شهردار ابلاغ شده است، ورودی شهر از سمت کلمه، بازگشایی خیابان مرکزی شهر و بازسازی بازار روز می باشد که این پروژه ها به سرعت در حال پیشرفت است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه مالکین محترمی که در بازگشایی خیابان بی بی زبیده همکاری کردند، عنوان داشت: یکی از عوامل مهم توسعه هر شهر، نقش مردم می باشد که اکنون و با توجه به بافت فیزیکی شهر، در بازگشایی معابر نیازمند یاری آنان هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر اهرم اضافه نمود: با اجرای خیابان های جدید در سطح شهر، ضمن تسهیل در عبور و مرور مردم، انشالله بواسطه احداث مجتمع ها و فروشگاه های تجاری، یک رونق اقتصادی در این خیابان ها ایجاد خواهد شد.

ایشان خاطرنشان کرد: برای برخی از مالکین که موفق به انجام توافق با آنان نشده ایم، پرونده آنان طبق قانون حاکم بر شهرداری ها، به دادگستری ارجاع داده شده که همراهی دادستان محترم شهرستان در تسریع در اجرای پروژه های مورد نظر را تقاضا داریم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.