تجلیل شهردار اهرم از کارکنان شهرداری 

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ بمناسبت روز کارمند و هفته دولت، شهردار اهرم از مجموعه کارکنان شهرداری تجلیل کرد. 

علیرضا پوررضا شهردار اهرم، در این آیین اظهار داشت: امروزه به سبب تعدد و قدرت رسانه، تمام عملکرد و رفتار کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، چه عملکرد مناسب و چه عملکرد بد، در تیررس نگاه شهروندان و رسانه‌هاست و مورد تحلیل و قضاوت قرار میگیرد و همین باعث می‌شود که ما با تمام حواس و تمرکز، سعی کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بندیم که در کنار هم، اقداماتی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در سطح شهر انجام دهیم، که توسعه و پیشرفت شهر را در پی داشته باشد.

پوررضا ضمن بیان اینکه می‌بایست خودمان را به سطحی برسانیم که از مجموعه شهرداری اهرم انتظار می‌رود، خاطرنشان کرد: در گذشته شوراها و شهرداران مختلفی با رویکردهای متفاوتی بر روی کار آمده‌اند، اما‌ کارکنان شهرداری باید به قدری برنامه کاری‌شان منسجم باشد، که شهرداران و شوراها را با رویکرد خود همراه کنند.

شهردار اهرم با تاکید بر ایجاد صمیمت و رفاقت در مجموعه و در بین همکاران تصریح کرد: برای انجام امور اداری و کار ارباب رجوع، بویژه در واحدهایی شلوغی مانند ساختمانی، باید تمام تلاش و حواس‌مان به این باشد که خدایی نکرده کار کسی به صورت ناقص انجام نشود، تا این موضوع به بیرون منتقل شده و مجموعه و کارکنان زیر سوال بروند.

علیرضا پوررضا عنوان داشت: حدود پنج هزار ملک در اهرم وجود دارد که اگر حق عوارض شهرداری در این حوزه پرداخت شود، درآمد زیادی به شهرداری وارد می‌شود، که میتوان از حاصل این درآمد، خدمات ‌و امکانات بیشتری را در شهر ایجاد کنیم.

وی‌ یادآور ‌شد: در حال حاضر، تهیه و تدوین نقشه جامع شهر در دستور کار است و این مهم یک طرح توسعه برای ده سال آینده شهر اهرم می‌باشد.

شهردار اهرم از مجموعه کارکنان شهرداری درخواست کرد: بعنوان یک شهروند و نه بعنوان یک همکار، تمام کمبود، مسایل و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف را یا به واحد مربوطه اداره و یا به بنده منتقل کنید، تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم؛ سعی کنید از مدیریت شهرداری فاصله نگیرید.

علیرضا پوررضا گفت: سامانه ۱۳۷ یک سامانه مردمی‌ست که برای ارتباط بین شهرداری و مردم ایجاد شده است. با این طرح بدنبال این هستیم که فاصله بین مردم و شهرداری را کم کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: بنا به همه تلاشها ‌و زحمات شما در این بازه زمانی یک ساله، از هفته دولت گذشته تا به امروز، بعنوان مدیر مجموعه از همه شما صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.