از مسئول هیات جوانان عشاق المهدی اهرم به عنوان شهروند موثر تجلیل شد

توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اهرم :
از مسئول هیات جوانان عشاق المهدی اهرم به عنوان شهروند موثر تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم ، امین ماندگار رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی این شورای اسلامی ، از عابد صبوری از جوانان فعال اهرمی در حوزه های فرهنگی – مذهبی با اهداء لوح شهروند موثر ، تجلیل به عمل آورد.
ماندگار گفت : از عمده اولویت ها وبرنامه های من در کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی ، شناسایی و تجلیل از نوجوانان و جوانان دغدغه مند و افتخار آفرین اهرمی بوده که بحمدالله توانسته ایم در این زمینه قدم های خوبی برداریم .
رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم خاطرنشان کرد : شناسایی و تجلیل از نسل نوجوان و جوانی که همواره دغدغه توسعه دیار خود داشته و در حوزه های مختلف فعالیت دارند و بعضاً افتخار آفرینی نیز می نمایند ، بی شک در روحیه خودباوری و توسعه عزت نفس آنان تاثیر به سزایی خواهد داشت که با کمترین هزینه ها می توان این مهم را به منصه ظهور رساند .
عضو شورای اسلامی شهر اهرم خطاب به نوجوانان و جوانان اهرمی اظهار کرد : همواره توصیه و سخن ما با کودکان ، نوجوانان و جوانان عزیز هم شهری مان این است که : نسبت به توسعه جامعه خود دغدغه مند باشند و با مطالبه گری به شیوه صحیح و اصولی ، در پیشرفت دیارشان نقش آفرینی نمایند .

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.