نشست شهردار و شورای اسلامی اهرم با رییس بیمارستان اهرم برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی اهرم با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، از ایمنی سیستم اطفا حریق این بیمارستان بازدید کرده و برای همکاری در تکمیل این بخش از بیمارستان اعلام آمادگی کردند.†در ادامه نیز نشست همفکری و همکاری در خصوص رفع نواقصات بیمارستان امام حسین (ع)، در محل دفتر ریاست این بیمارستان برگزار شد.

علیرضا پوررضا شهردار اهرم در این نشست، ضمن تاکید بر امادگی شهرداری برای هرگونه همکاری با این بیمارستان اظهار کرد: مجموعه بیمارستان به دلیل حساسیت کاری و نوع فعالیت های خود، با جان و سلامتی مردم سر و کار دارد و همین امر باعث می‌شود که یکی از دغدغه‌های مهم بنده و اعضای شورا، خدمت به مردم در این حوزه باشد.

وی بیان داشت: همه‌ی ما به نوعی شهروند اهرم محسوب می‌شویم و همین باعث می‌شود که نیازمند خدمات بیمارستان این شهر باشیم؛ در نتیجه‌ آمادگی همکاری در رفع نواقص و کمبودهای این مرکز درمانی را داریم.

در پایان این نشست مقرر شد که شهرداری با این مرکز درمانی، در تکمیل و تجهیز سیستم ایمنی اطفا حریق، آمبولانس و سیستم پسماند این بیمارستان همکاری لازم را در دستور کار داشته باشد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.