🔴بازدید فرماندار و شهردار از روند احداث و راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو شهر اهرم

◀️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم امروز صبح رفیعی پور فرماندار تنگستان بهمراه شکوه شهردار اهرم و روسای ادارات آبفا ،محیط زیست ،نماینده های اداره برق و راهداری و رییس راهور شهرستان از روند احداث ساختمان فنی و اداری و راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر اهرم بازدید نمودند .

شهردار اهرم در همین راستا توضیحاتی را پیرامون اخذ مجوز این مرکز و مراحل واگذاری مجوز آن ارائه دادند .ایشان اظهار داشت سال گذشته و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ، از سوی دفتر فنی استانداری مجوز راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو برای شهرداری و در محدوده قانونی شهر اهرم صادر گردید که این شهرداری طی فراخوانی رسمی از شرکت‌ها و متقاضیان جهت راه اندازی این مرکز دعوت بعمل آورد .

شهردار اهرم افزود در همین راستا طی برگزاری مراحل و تشریفات قانونی امتیاز این مرکز به یکی از شرکت های واجد شرایط بومی که بیشترین امتیاز را در کمیته فنی شهرستان اخذ کرده بود واگذار شد این شرکت به مدیرعاملی شاهین قایدی از اهرم میباشد .

شکوه ادامه داد در بازدید امروز به دستور فرماندار محترم و همکاری ادارات مربوطه مشکل امتیاز آب و برق این مرکز برطرف شد تا هر چه زودتر این مرکز به بهربرداری برسد.
وی همچنین افزود؛ هم اکنون ساختمان اداری و فنی این مرکز در حال احداث و پیشرفت فیزیکی هفتاد درصدی دارد و تجهیزات و دستگاههای لازم معاینه فنی توسط شرکت خریداری شده است .
شهردار اهرم در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای و همکاریهای دکتر موسوی مدیرکل دفتر فنی استانداری و مهندس پورغلام و اعضای کمیته معاینه فنی خودرو شهرستان اظهار امیدواری کرد که این مرکز یکی از مجهزترین مراکز معاینه فنی خودرو استان خواهد بود و پیش بینی میشود در نیمه اول سال آینده افتتاح شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.