🔴بازدید شهردار ،رییس شورا و رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی از پروژه های ورزشی شهر اهرم

◀️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم امروز بعد از ظهر شهردار به همراه ریاست شورا و ریاست کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر از پروژه های ورزشی درحال احداث شهر بازدید کردند .
در این خصوص شکوه شهردار اهرم ضمن تشکر از حضور دکتر شکاری ریاست شورا و مهندس عاشوری ریاست کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورا شهر اظهار داشت
شهرداری دو پروژه ورزشی زمین یازده نفره مصنوعی و زمین چمن پنج نفره را در حال اجرا دارد که در حال حاضر زیر سازی و جدول گذاری کامل زمین یازده نفره برکه انجام شده و طی روزهای آینده فنس کشی این زمین انجام خواهد شد.
وی همچنین افزود پس از فنس کشی ،زمین آماده نصب چمن خواهد بود که انشالله تا پایان سال جاری این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .
شهردار بیان کرد تا کنون ۱۱میلیارد ریال صرف زیر سازی زمین یازده نفره شده که برآورد اعتبار جهت تکمیل آن بیش از ۳۰میلیارد ریال میباشد.
اعتبار عملیات زیر سازی و سنگ جدول گذاری چمن یازده نفره از محل اعتبارات داخلی شهرداری و جهت خرید چمن و فنس کشی قسمتی از محل اعتبارات تملک و بخشی از محل اعتبارات داخلی تامین خواهد شد .
شهردار اهرم در ادامه افزود چمن مصنوعی شهرک آزادگان که در زمین مجاور بیمارستان در حال احداث است عملیات زیر سازی آن به پایان رسیده و پایه های روشنایی آن نصب شده است و در حال حاضر فنس کشی آن در حال اجرا میباشد .
شهردار همچنین بیان نمود جهت کاهش هزینه های اجرا و احداث و با توجه به توان و ظرفیت نیروهای شهرداری این پروژه بصورت امانی توسط شهرداری و از محل اعتبارات داخلی در حال احداث است .تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت این پروژه هزینه شده و ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت تکمیل اعتبار برآورد شده است .
ایشان تصریح کرد انشاله در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ‌وبهره برداری از این زمین چمن خواهیم بود که با توجه به ابعاد زمین امکان بازی فوتبال هفت نفره نیز در آن فراهم است .
شکوه افزود به پیشنهاد ریاست محترم شورا و موافقت ریاست کمیسیون فرهنگی و ورزشی مقرر شد تا دیوار کشی کامل زمین و مناسب سازی چمن شهرک آزادگان انجام شود تا بانوان ورزشکار نیز بتوانند از این فضای ورزشی استفاده کنند .
در پایان و با حضور موزیری ریاست هیات فوتبال شهرستان از زمین چمن شهدای اهرم نیز بازدیدی صورت گرفت .

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.