یادداشت نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهرم: نصب و انتشار بنر متوفیان هیچ فایده برای آنان ندارد و سبب ترویج روحیه ی یاس در جامعه می شود

سلام به همه همشهریان گرامی

در شهر ما عادتی مرسوم شده که تصاویر درگذشتگان در سطح شهر و در فضاهای مجازی در سطح وسیعی نصب و منتشر می شود .‌
باور بفرمایید تا کنون به کرات شهروندانی بوده اند که به ما پیغام داده اند که از تکرار این رویه و رسم جلوگیری شود ، چرا که باعث رنجش و آزردگی خانواده هایمان می شود ‌.
قطع و یقین آنچه که بیش از هر چیز برای درگذشتگان کارساز و چاره ساز است ، دعا و هر آن عملی از خیر و نیکی است که به نیت آنان انجام می دهیم و این تصاویر در قالب های مختلف پوستر و بنر و … هیچ فایده و نتیجه ای برای متوفیان نخواهد داشت ، جز آن که فقط سبب ترویج و حکم فرما شدن روحیه ی یاس و نومیدی در جامعه ی شهری و آزردگی خاطر همشهریان مان خواهیم شد .
شورای اسلامی شهر نیز حسب در خواست های متعدد شهروندان این موضوع ( عدم نصب متوفیان ) را به صورت مصوبه به شهرداری ابلاغ نمود و شهرداری نیز به طرق مختلف اطلاع رسانی نمود اما متاسفانه باز هم شاهد بی توجهی برخی نسبت به این مسأله بودیم .
من از همشهریان عزیز این خواهش و استدعا دارم که بیایید همگی نسبت به حقوق حقه هم دیگر حرمت نهیم و از امروز هریک به جای نصب بنر در گذشتگانمان در سطح شهر و یا درج آنان در وضعیت واتساپ و یا اینستاگرام خود و ارسال در فضاهای مجازی ، به نیت و جهت آمرزش آنان ، اقدام خیر و پسندیده ای انجام دهیم تا عواید آن شامل حال جامعه و یا بخشی از جامعه شود که قطع و یقین بدین صورت روح فوت شدگان نیز خوشنودتر خواهند بود .
بدان امید که منبعد شاهد آذین بستن جای جای شهرمان به بنرها و پوسترهای جشن و شادی ها و افتخار آفرینی و موفقیت های تک تک همشهریان ، خاصه جامعه نوجوان و جوان باشیم .

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.