پیام تقدیر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم از دست اندرکاران و حامیان مراسمات گرامی داشت روز اهرم

خدای منان این توفیق را ارزانی داشت که بالاخره پس از یک دهه مطالبه فعالان حوزه فرهنگ و پژوهش گری و نیز آحاد مردم ، مبنی بر تعیین روزی به نام دیار سرافرازمان ، شهر اهرم‌ ، این مهم در شورای اسلامی و شهرداری اهرم در دوره پنجم به سرانجام رسید .
برخود فرض می دانم از تمام بزرگوارانی که در تعیین روز اهرم و پس از آن گرامی داشت این روز و مراسمات آن تلاش و همت نمودند سپاس و امتنان به عمل آورم .
در ابتدا از تمامی شهروندان محترم که با مشارکت خود در فراخوان پیشنهادات روز اهرم مشارکتی جدی داشتند سپاس گزارم .
پس از آن از اعضای کمیته تعیین روز اهرم آقایان ( مرتضی کرمی – اکبر شکوه – دکتر حیدر امیری – سعیدگلچمن – خسرو قائدحسینی – یونس جعفری- جواد عالی – حیدر قائدی – یونس رازقی پور ) و خانم ها ( هندی پور و خالدی ) که در بررسی پیشنهادات و ارائه نقطه نظرات تخصصی و تعیین روزی به نام اهرم و پیشنهاد به شورای شهر همراهی و همکاری داشتند تشکر می نمایم .
از عنایت همکاران محترمم در شورا ، خاصه جناب آقای صبوری ریاست محترم شورا که در تصویب پیشنهاد ارائه شده از سوی کمیته تعیین روز اهرم همراهی داشته و نیز از حمایت ریاست شورا در برگزاری هرچه بهتر مراسمات پاسداشت روز اهرم کمال سپاس دارم.
اما بی شک پاس داشت روز اهرم و اجرای برنامه های مختلفی که تدوین و طرح ریزی شده بود ، به دلیل مدیریت و برنامه ریزی صحیح برادر ارجمند جناب آقای شکوه ، شهردار محترم و نیز تلاش های بی وقفه پرسنل خدوم شهرداری ، خاصه سرکار خانم هندی پور مسئول محترم روابط عمومی شهرداری  بود که حقا و انصافا گرامی داشت روز اهرم به نحوی احسن و شایسته از سوی شهرداری اهرم به عنوان دبیرخانه گرامی داشت روز اهرم انجام شد که کمال سپاس و امتنان از شهردار اهرم ، مسئول روابط عمومی شهرداری و دیگر پرسنل بعمل می آورم .
جا دارد از همراهی ها و عنایات ویژه جناب آقای رفیعی پور فرماندار محترم شهرستان تنگستان ، نماینده محترم مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه محترم اهرم ، معاونت محترم سیاسی – اجتماعی فرمانداری تنگستان ، روسای ادارات آموزش و پرورش – فرهنگ و ارشاد اسلامی – بنیاد شهید و امور ایثارگران – میراث فرهنگی و گردشگری – فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی – ورزش و جوانان – هیات سوارکاری شهرستان تنگستان – انجمن های سینمای جوان  ، نمایش و اهل قلم ، تمامی عوامل فنی و پشت صحنه در حوزه صدا و تصویر ، صدا و سیمای استان ، مجریان توانمند آقایان گلچمن و بهرام نژاد ، تقدیر و تشکر نمایم .
امید که آن چه جهت گرامی داشت روز اهرم در نظر گرفته شده بود و به منصه ظهور رسید ، مورد قبول و رضایت شهروندان محترم واقع شده باشد و انشاالله این رویه در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد .
امین ماندگار
رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی و مسئول کمیته تعیین روز اهرم     

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.