نشست رییس شورای اهرم با روسای شبکه بهداشت تنگستان و بیمارستان اهرم برگزار شد

ابراهیم دهقاندوست رییس شورای اسلامی اهرم در این نشست اظهار داشت: یکی‌از سیاست‌ها و برنامه‌های کلی شورا در سال جاری که در اختیار شهردار قرار گرفته، ساماندهی بازار روز اهرم می‌باشد که در دستور کار قرار دارد.
وی در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر عنوان کرد: یک‌ مصوبه برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد داشتیم که در کمیته تطبیق نیز تایید شده و قرار است یک ‌شرکت مجوزدار برای اجرای این طرح پای کار بیاید.
دهقاندوست با توجه به لزوم اطلاع مردم از چگونگی حضور روزانه و هفتگی پزشکان در بیمارستان اهرم، خواستار اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در خصوص ساعت کاری و حضور پزشکان متخصص و بخش‌های مختلف درمانی شد.
رییس شورای اسلامی اهرم بیان داشت: طبق یک تفاهم‌نامه بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان، استفاده از آمبولانس شهرداری در امور مختلف مانند مسابقات فوتبال، برگزاری کنکور، حمل متوفی و…با هماهنگی دو دستگاه و پرداخت هزینه‌ لازم و قانونی، انجام می‌شود.
وی ضمن مطالبه برای ساماندهی ورودی بیمارستان و همچنین افزایش تجهیزات سخت‌افزاری بیمارستان اهرم، ابراز امیدواری کرد که با حضور سرکارخانم‌حسینی ‌ریاست جدید بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، یک ‌سری تحولات و اتفاقات میمون و مبارک برای بیمارستان اهرم و حوزه درمان شهر رقم بخورد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.