شهردار اهرم: برنامه شهرداری در سال جدید، افزایش درآمدهاست

 علیرضا پوررضا شهردار اهرم، عنوان کرد: برنامه امسال ما در حوزه مالی شهرداری، تقویت نیروی انسانی و تجهیزاتی واحد درآمد و همچنین افزایش اخذ و جذب درآمدها در شهرداری است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ پوررضا در نشست تقدیر از پرسنل مالی شهرداری اهرم با اشاره به اینکه تمام سعی ما این بوده که در حوزه مالی در شهرداری اهرم، وظایف خود را به دقت و قانونمند انجام دهیم، اضافه کرد: از هر مجموعه‌ و واحدی در شهرداری انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی مناسب، در وظایف خود، انضباط کاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه از جانب خودم از مجموعه مالی شهرداری بابت شفافیت و دقتی که در کارش دارد، تشکر میکنم، بیان داشت: تا کنون بازخوردی منفی از عملکرد واحد مالی شهرداری نه از طرف اعضای محترم شورا و نه از طرف اهالی شهر نشنیدیم.

شهردار اهرم خاطرنشان کرد: تاکید من در انتخاب و استخدام نیرو، توانایی و تخصص لازم نیرو و در ادامه کار، آموزش برای افراد مجموعه بوده و هست و ضروری ست که همه واحدها آموزشهای لازم را در زمینه کاری خود، با شرکت در دور‌ه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف، ببینند.

علیرضا پوررضا تاکید کرد: دو واحد مالی و درآمد شهرداری که مکمل هم می‌باشند، سعی کنند که در برنامه‌ریزی و تدوین بودجه‌ها، از پیش اقدامات لازم را انجام دهند.

در پایان این نشست، شهردار اهرم بمناسبت روز حسابدار، با اهدای لوح و شاخه گل، از پرسنل مالی شهرداری تقدیر بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.