تقدیر شهردار از اعضای شورای اسلامی اهرم

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، علیرضا پوررضا شهردار اهرم بمناسبت روز شوراها، با حضور در محل ساختمان شورای اسلامی شهر اهرم، از اعضای شورای اسلامی این شهر تقدیر کرد.

شهردار اهرم در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با توجه اقداماتی که در این چند سال در سطح شهر اهرم انجام گرفته وبا برنامه ریزی اعضای محترم شورا در این دوره و طرح هایی که در شهرداری در دست اجراست، چشم انداز شهر اهرم را روشن میبینم.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی اهرم در این دوره تلاش داشته که طرح ها و کارهای روی زمین مانده را نهایی کند، عنوان داشت: برای سال جاری با هماهنگی و برنامه ریزی اعضای محترم شورای اسلامی، طرح ها و پروژه های عمرانی اولویت بندی شده و بنا بر ضرورت و اولویت، بصورت فاز به فاز اجرایی خواهند شد.

پوررضا بر تدوین برنامه پنج ساله برای توسعه شهر اهرم تاکید کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم یک مسیر مشخص برای توسعه شهر اهرم داشته باشیم، نیاز به طراحی و تدوین یک برنامه پنج ساله است که چه در این مدت باقی مانده از این دوره شورا و چه در دوره آینده شورا، مسولین اجرایی و شهرداری بر اساس این برنامه مدون، برنامه ریزی مالی و اجرایی لازم را داشتئه باشند.

علیرضا پوررضا در پایان، ضمن تبریک روز شورا به اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، برای ادامه مسیر کاری شان آرزوی موفقیت نمود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.