با همکاری شهروندان و پیگیری شورا و شهردار اهرم؛ مطالبه‌ دیرینه اهالی محله دهران محقق شد

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ صبح امروز عملیات بازگشایی خیابان ۱۶ متری واقع در محله دهران اهرم، در حضور رییس شورای اسلامی و شهردار اهرم، انجام گرفت.

علیرضا پوررضا شهردار اهرم در این خصوص اظهار داشت: قسمتی از خیابان ۱۶ متری محله دهران که به نام بی‌بی‌زبیده نام‌گذاری شده است، از طرح‌هایی است که از گذشته بر زمین مانده و به اتمام نرسیده بود. پس از همکاری ویژه دو شهروند محترم، محمود فرجام‌فر و هاجر عباس‌زاده که با توافق با شهرداری عقب‌نشینی مورد نظر را انجام دادند، بازگشایی این خیابان در دستور کار قرار گرفت و صبح امروز با حضور پرسنل خدماتی شهرداری، این عملیات به اتمام رسید.

شهردار اهرم خاطرنشان کرد: اکنون این خیابان برای زیرسازی و آسفالت مشکلی نداشته و بزودی عملیات تکمیل این طرح و آسفالت خیابان بی‌بی‌زبیده آغاز خواهد شد.

پوررضا ضمن تشکر ویژه از همکاری دو شهروند ساکن محله دهران، آقای فرجام‌فر و خانم عباس‌زاده، بیان کرد: از عموم شهروندان اهرمی درخواست دارم که برای بازگشایی معابر و گذرهای موجود در سطح شهر، همکاری لازم را با شهرداری داشته و ما نیز در مجموعه شهرداری و شورا، آمادگی کامل برای توافقات مورد نظر با شهروندان در این خصوص را داریم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.