اطلاعیه ی شهرداری اهرم در خصوص آرامستان و فوتی ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، با توجه به تغییرات و تصمیمات گرفته شده در خصوص آرامستان، شهرداری دستورالعمل های جدیدی در این راستا به شرح ذیل صادرنموده و اجرا خواهد شد:

۱_از این تاریخ از حفاری قبورودفن اموات بدون صدورمجوز و گواهی دفن از سوی شهرداری، جلوگیری بعمل می آید. لذا خانواده متوفی قبل از هر اقدامی با در دست داشتن گواهی فوت، اصل شناسنامه و کارت ملی به شهرداری مراجعه و جواز دفن را اخذ نمایند.

۲_ از این تاریخ شهرداری نسبت به تعیین و مشخص نمودن نقاط حفرقبور اقدام خواهد کرد و از حفاری بدون مجوز در آرامستان جلوگیری خواهد شد.

۳_ هزینه غسالخانه ۳۵۰۰۰۰۰ ریال و هزینه آمبولانس از یک کیلومتر تا پنجاه کیلومتر، بابت هر کیلومتر ۱۰۰۰۰۰ ریال و از مسافت پنجاه کیلومتر به بالا، هرکیلومتر ۱۵۰۰۰۰ ریال می باشد و هزینه استفاده هر یک ساعت استفاده از سردخانه شهرداری ۳۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

۴_ کلیه غسال و غساله ها که قصد همکاری در امورات غسل و شست و شو و کسانی که قصد همکاری جهت مداحی، خواندن قرآن و تلقین اموات را دارند می بایست از واحد حراست شهرداری مجوز فعالیت در این خصوص اخذ نموده و جهت پیگیری امورات به مسول آرامستان آقای علی حیدری با شماره تماس ۰۹۱۷۵۲۸۲۳۷۶ مراجعه نمایند.

۵_ فراهم نمودن امورجانبی مثل مداح، سیستم صوت، صندلی و… به عهده شهرداری نمی باشد و خود مراجعین می بایست نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.