شهردار اهرم: از ۳ پروژه عمران‌شهری در اهرم بهره‌برداری شد

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ علیرضا پوررضا شهردار اهرم بیان کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، سه پروژه عمران‌شهری در شهر اهرم با مجموع اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال، با حضور مسولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: صبح امروز پروژه زمین ورزشی برکه با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. این پروژه در راستای تقویت نشاط، پویایی و سلامت شهروندان در دستور کار شورا و شهرداری بود که در سال اخیر تکمیل شد.

پوررضا ادامه داد: در سال گذشته نیز با توجه به نیاز موجود در مدارس، دو چمن مصنوعی با کمک آموزش و پرورش، برای استفاده دانش‌آموزان در سطح مدارس احداث کردیم.

شهردار اهرم اضافه نمود: پروژه احداث پارک‌ کلات، پروژه‌ی دیگری بود که امروز افتتاح شد. این پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات داخلی شهرداری و از سال گذشته اغاز شد و با مجموع اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

علیرضا پوررضا افزود: مجموع کوچه‌ها و معابری که از دهه فجر سال گذشته تا به اکنون در سطح شهر آسفالت شد، به متراژ ۲۵ هزار متر مربع بهره‌برداری شد که مجموعه اعتبارات آن، ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۵ میلیارد تحقق اعتبار داشتیم، خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر برای اجرای ۴۳ پروژه عمرانی در سطح شهر برنامه‌ریزی کردیم که با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و از محل اعتبارات داخلی و تملک دارایی اجرا شدند.

شهردار اهرم در پایان از حمایت‌های فرماندار شهرستان و معاونین ایشان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.