شهردار اهرم: محیط زیست در خصوص تعیین آلایندگی‌ دشتی و تنگستان بازنگری کند

علیرضا پوررضا شهردار اهرم عنوان داشت: نیاز است که محیط زیست در کارشناسی تعیین محدوده‌های آلایندگی در دو شهرستان دشتی و تنگستان، تجدید نظر کرده و بازنگری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، وی ضمن خوش‌آمد به همه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای دشتی و تنگستان به شهرداری اهرم بیان کرد: این جلسه مشترک حول محور موضوع عوارض آلایندگی شهرستان‌های و دشتی و تنگستان و به پیشنهاد شورای محترم اسلامی اهرم تشکیل شده و این اتفاق میمون و مبارک است که برای اولین بار همه دور هم جمع می‌شویم.

پوررضا ابراز امیدواری کرد که با توجه به ارتباطات فرهنگی، اجتماعی و حتی قومی بین مردم دشتی و تنگستان، نشست‌های مشترک‌مان را ادامه داده و در خصوص برنامه‌های مشترک و مدیریت شهری، هم‌اندیشی داشته و بتوانیم از ظرفیت‌های نماینده مشترک‌مان جناب آقای زارعی بهره بیشتری ببریم.

وی با بیان اینکه می‌بایست مطالبات مشترک‌مان را در دو شهرستان، با حفظ وحدت و همبستگی و با هم دنبال کنیم، ابراز داشت: مردم دو شهرستان دشتی و تنگستان در این چهل ساله و بویژه در دفاع مقدس، نقش‌آفرینی‌های برجسته‌ای داشتند و حذف عوارض آلایندگی دشتی و تنگستان، انصافا حق مردم این دو شهرستان نیست.

لازم به ذکر ست که این نشست هم‌اندیشی، با حضور فرماندار تنگستان، معاون عمرانی وی و تمامی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای دشتی و تنگستان، در سالن اجتماعات شهرداری اهرم برگزار شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.