شهردار اهرم: عملیات اجرایی آسفالت ۳۵ هزار متر مربع از معابر شهر اهرم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم؛ علیرضا پوررضا شهردار شهر اهرم از آغاز عملیات آسفالت  ۳۵هزار متر مربع از معابر و کوچه های شهر اهرم خبر داد.

علیرضا پوررضا تصریح کرد: در ماه‌های اخیر زیر سازی، سنگ جدول گذاری و قیرپاشی چند خیابان و کوچه در شهر اهرم به پایان رسیده بود که هم اکنون عملیات آسفالت نیز آغاز شده است.

وی‌ اظهار کرد: جهت کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از توان نیروها و امکانات و ماشین آلات راه سازی، عملیات زیر سازی این معابر توسط مجموعه شهرداری انجام گرفته و برای آسفالت این معابر نیز از محل اعتبارات داخلی و معادل ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

پوررضا خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه، خیابان پل سنگی و بی‌بی‌زبیده و همچنین خیابان شهید جعفری (بهداری قدیم)، کوچه پشت نانوایی مجاور میدان امام (ره)، کوچه جنب مسجد امام حسین(ع)، کوچه شهید جمشیدی (کوچه مجاور منزل آقای محمد موزیری و مابین میدان گل ابریشم و‌ خیابان شهید حعفری)، کوچه کنار منزل دکتر امیری و همچنین در فاز دوم این پروژه خیابان جدید حد فاصل مسجد قمر بنی هاشم تا کنار منزل آقای ناصر قدرتیان و کوچه های مجاور همین خیابان، کوچه حدفاصل مدرسه شهید حبشی تا منزل آقای ناصر قدرتیان و کوچه مجاور زمین ورزشی ایرانجوان که منتهی میشود به گذر جدید، در حال انجام زیر سازی‌ست و آسفالت خواهد شد.

شهردار اهرم ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ متر از مسیر کانال آبیاری در سطح شهر که از خیابان بی بی زبیده و پل سنگی و شهید جعفری (بهداری قدیم) عبور میکرد و باعث خطرات و آسیب هایی زیادی برای شهروندان شده بود و حتی قسمتی از این کانالها از جلوی درب منازل شهروندان نیز عبور میکرد، بصورت موقت سرپوشیده شده تا هم عرض خیابان طبق طرح رعایت شود و هم عبور مرور شهروندان بسهولت انجام شود و از خطرات احتمالی جلوگیری شود؛ که انشالله با اغاز فاز دوم عملیات لوله گذاری و سرپوشیده شدن کانال آبیاری، اسفالت روی کانالها بصورت کامل انجام خواهد شد.

پوررضا ضمن تشکر از همکاری شهروندانی که املاک و منازل آنها در مسیر تعریض این پروژه بود، عنوان داشت: در مسیر تعریض این خیابانها و کوچه ها با ۱۹ مالک توافق شد و املاک آنها تملک و تعریض معبر انجام شده است. 

وی افزود: برخی از معابر مانند خیابان پل سنگی، خیابان شهید جعفری (بهداری قدیم) و خیابان بی‌بی‌زبیده (مجاور منزل آقای فرجام‌فر) در محله دهران، سالها به دلیل عدم توافق با مالکین، عملیات تعریض و آسفالت آن متوقف شده بود که با همکاری قابل تحسین مالکین در مسیر تعریض، آسفالت این معابر در حال انجام است.

شهردار اهرم در پایان از تلاشها و همراهی ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهرم و همچنین مجموعه فرمانداری شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.