همایش بزرگداشت میرزا معتقد اهرمی برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، صبح امروز چهارشنبه نشست شورای فرهنگ عمومی با موضوع برنامه ریزی برای برگزاری همایش بزرگداشت مرحوم میرزا معتقد اهرمی کاتب قرآن رمزدار د راهرم، با حضور ابراهیم دهقاندوست عضو شورای اسلامی شهر اهرم، علیرضا پوررضا شهردار اهرم، مسول واحد فرهنگی و روابط عمومی شهرداری اهرم و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان، در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد.

علیرضا پوررضا شهردار اهرم ضمن آعلام آماد گی برای اجرا و یا پشتیبانی از برنامه های فرهنگی در اولویت شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: برای سال جاری، با مشورت و برنامه ریزی اعضای محترم شورا و مجموعه شهرداری اهرم، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای حوزه فرهنگی مصوب کردیم که بخشی از آن در راستای بزرگداشت مفاخر شهر هزینه خواهد شد.

شهردار اهرم اضافه نمود: خوشبختانه شهر اهرم و شهرستان تنگستان چه در گذشته و چه پس از انقلاب مفاخر و شخصیت های برجسته زیادی را در بحث مقاومت، در زمینه علمی و همچنین فرهنگی در خود داشته که همگی برای ما قابل احترام و ارزشمند می باشند و وظیفه خود می دانیم که برای پاسداشت یاد و نام آنها، اقداماتی را داشته باشیم.

ابراهیم دهقاندوست عضو شورای اسلامی شهر اهرم ضمن اعلام و حمایت از طرح ایجاد یک دبیرخانه د ایمی با عنوان دبیرخانه مفاخر شهرستان در شهر اهرم مرکز تنگستان، بیان نمود: پس از تشکیل دبیرخانه بزرگداشت مفاخر ذیل شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه محترم شهر، می توان با هماهنگی و برگزاری نشست هایی مابین این دبیرخانه و شورای شهر و شهرداری اهرم جهت برنامه ریزی این بزرگداشت، هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ سخت افزاری به نتایج بهتری رسید و برنامه ریزی مناسب تری برای بزرگداشت این شخصیت بزرگ داشت.

وی افزود: ما و همکاران مان در شورای اسلامی شهر اهرم آمادگی داریم که بنا به ظرفیت مالی و سخت افزاری موجود، از تولیدات فرهنگی در جهت معرفی شخصیتها و مفاخر شهرمان حمایت های لازم را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که همایش بزرگداشت مرحوم میرزا معتقد اهرمی، اسفندماه سال جاری و همزمان با روز قرآنی بوشهر، در شهرهای بوشهر و اهرم برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.