اتوبان ورودی اهرم بنام شهید آیت الله رییسی نامگذاری خواهد شد

مسول کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر اهرم از نامگذاری اتوبان ورودی شرقی اهرم (از سمت کلمه) بنام شهید آیت الله رییسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم، ابراهیم دهقاندوست ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و دیگر شهدای حادثه سانحه بالگرد عنوان داشت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید، در کمیته تخصصی نام گذاری شورای اسلامی شهر اهرم تصمیم گرفته شد که یکی از خیابانهای اصلی و مهم شهر بنام شهید آیت الله رییسی نامگذاری شود که پس از مشورت همه اعضای محترم شورا، خیابان ورودی شرق اهرم از سمت کلمه برای این مهم تعیین شد که بزودی به تصویب و اجرایی خواهد شد.

علیرضا پوررضا شهردار اهرم در همین ارتباط اظهار کرد: پروژه تعریض، بلوارسازی و ایجاد روشنایی خیابان ورودی شرقی اهرم در سال گذشته کلنگ زنی شده و از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجرا می باشد.

شهردار اهرم اضافه نمود: این پروژه به طول دو کیلومتر بوده و در حال حاضر سی درصد پبشرفت فیزیکی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که اگر مسولین استانی در تامین آسفالت این پروژه به شهرداری اهرم کمک کنند، زیرسازی و بلوارکشی آن را خود شهرداری اجرا کرده و طرح خیابان شهیدآیت الله رییسی تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.